tisdag 7 februari 2012

Shoppinglista!

Snart är det dags för Göteborg Horseshow och framför allt mässan Eurohorse.

Jag har börjar skriva en shoppinglista på saker jag ska köpa / titta på.


Det enda som jag vet med säkerhet att jag SKA köpa är maskprover, de kostar 100 kr/st på mässan, ordinarie pris är 169 kr, har man då som jag 3 hästar så blir det ju lite prisskillnad.



Sen kommer här nedan saker som vi vill ha och jag ev. kommer att köpa...


Conda vill få ett likadant mittemellantjockt täcke som Topia och Alexander fått, hoppas

det är mässpris på det.



Alexander vill ha ett bomberbett, det speciella med bomberbett som jag fastnat för är att de är väldigt smala och nätta. Alexander krånglar en hel del med bettet när jag kör och tror det beror på att det han har är för tjockt för hans lilla mun.



Utopia ska få en brun visningsgrimma, kul att ha något att variera med.



Sen tänkte jag köpa nya hönät av den bra sorten, nu när jag packat 12 hönät om dagen i flera månader vet jag verkligen vilka sorter som är bra och inte...


Sen tänkte jag köpa Back om Track tröjor till mina nära och kära med onda kroppar, de brukar vara ganska mycket billigare på mässan så då är det bäst att passa på.





Sen tänkte jag hålla lite utkik efter en ny ridhjälm och ridstövlar med höga skaft, men det ska vara till riktiga fyndpris, jag är inte en sån som lägger 2000kr på en hjälm och 3000kr på ett par stövlar, 10% av det är lagom för mig :)


2 kommentarer: