fredag 10 februari 2012

Många mil i bil...

Den här helgen blir det många mil i bilen, det är nämligen utställningspremiär!

På lördag visas Topia i Axvall (Skara) och på söndag visas Alexander på Skogslotten i Norrköping.

Det blev ju lite tokigt för jag hade redan anmält och betalat in anmälningsavgiften för Alexander till Norrköpingsutställningen när "inbjudan" (proposition som det så fint heter) till utställningen i Axvall kom ut.
Annars hade jag nog anmält båda 2 dit istället för att slippa åka till 2 ställen, det är ju t.om samma domare på båda ställena.
Och jag kan inte ta med Topia till Norrköping för den utställningen är bara för shetland medans den i Axvall är för alla ponnyraser...

Men men, man lär sig av sina misstag, nästa år ska kolla alla "inbjudningar" innan jag anmäler nånstans...

1 kommentar:

  1. Då vet du vad du ska göra i helgen :)
    Själv ska jag jobba hela helgen :/

    SvaraRadera