tisdag 21 februari 2012

Semla med hallonsylt.

Igår fick jag en fråga här på jobbet om jag ville ha semla med vanilj eller mandelmassa i idag, eftersom jag inte tycker vidare värst om något av dom så svarade jag att jag inte villa ha nånting i, bara grädde och bulle.
Men så skämtade jag till det och sa att lite hallonsylt i skulle vara gott...


Och vad tror ni händer, bland alla semlor (80st) står det en lite kartong med texten "Semla med hallonsylt till Jannica".
Oj vad jag skrattade, måste nog vara mer tydlig när jag skämtar och inte...


Ja ja, nu får jag iallafall provsmaka semla med hallonsylt och slipper fundera mer på hur det skulle smaka...


Återkommer med rapport!

4 kommentarer:

  1. Hahaha!! Vem styrde upp, skojfriska Joel lr? Haha! Smaklig semla ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var Bertilsson som beställde semlan...

      Radera
  2. Semlan var mycket god!
    Den blev som en lite hallontårta!

    SvaraRadera
  3. Lite bra att skämta ibland, resulterade ju i något gott:-)

    SvaraRadera