måndag 3 januari 2011

Lata dagar...

Har jag verkligen inlett detta år med, usch.
Har verkligen inte gjort något vettigt varken lördag eller söndag, bara legat o latat mig i soffan.
Den är för övrigt helt underbar, man kan sitta / ligga hursomhelst varsomhelst i den, den är lika skön överallt.

Idag har jag i alla fall varit lite mer aktiv, började morgonen med att rida runt Kilstabyn, Märi och Zonic gjorde oss sällskap, trevligt tyckte båda jag och Conda.
Märi var nog inte lika nöjd med ridturen för oj vad hon frös, inte så konstigt kanske det var ju trots allt 17 minus, jag tyckte däremot inte det var så farligt men jag kanske har blivit härdad mot kylan nu...

Imorgon jobbar jag dagtid igen, det innebär att jag nu måste går ut och ta in lunchgrindarna på upptining, har ju haft hur många dagar som helst på mig att fixa det innan, men som vanligt är jag ute i sista sekunden.
Sen måste jag åka o köpa mer mat åt rådjuren, de har äntligen hittat sin matplats och då går det åt en hel del mat...

3 kommentarer:

  1. Ja fyy va kallt de va imorse ;( Men nu har pappa tagit fram skoteroverallen åt mej så på torsdag ska ja faan inte frysa ;) Ska försöka få me mej han in till Hööks och lämna tebax skorna oxå för dom funkar ju inte iaf. Vill absolut inte ha nya. Bara hoppas dom kan ta tebax dom fast ja inte har kvar kvittot. Såg idag att dom gått sönder oxå. Jävla skit skor !! :S

    SvaraRadera
  2. Du är allt en riktig djurvän,alla ska få mat när det är vinter rådjur, småfåglar, möss, katter mm. Undrar om ormen fått någon mat om det varit framme på vintern?

    SvaraRadera
  3. skaffa en fb=) hahaha...skoja bara ja vet ja måste skärpa mig=) har inte hittat sladden till kameran därför har ja inte uppdaterat men de ska bli bättring ja lovar=)

    SvaraRadera