fredag 31 december 2010

Gott nytt år!


Har just läst bloggar där folk skrivit jättefina årskrönikor, så bra minne och skrivförmåga har jag tyvärr inte, men jag sammanfattar det jag kommer ihåg med lite + och -

- Topia fick fång.
+ Topia blev frisk!
+ Alexander flyttade in !
- Mitt jobb flyttade till Örebro.
+ Jag ska bli moster.

Ett dyrt år har det oxå varit, ny frånluftsvärmepump, massa veterinärräkningar, ny bil och ny soffa.

Inför 2011 önskar jag att alla nära och kära och hästar får vara friska och må bra och att jag får ett nytt jobb så jag inte behöver pendla.

GOTT NYTT ÅR !!!

2 kommentarer:

  1. Det var ju skönta tt läsa ett + framför Alexander ;) även om han är en odåga :)
    Gott nytt år kära granne!
    Nästa år får du nog stå ut med mig liite mer :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nu är jag din 1800 besökare ser jag!
    Kul att mosterskapet hade ett plus framför sig! ;)

    Trevlig nyår och ett gott nytt år! :)

    SvaraRadera