lördag 25 december 2010

God Jul!

Kanske lite sent inlägg, men julen är ju inte slut än...

Började julaftonsmorgonen men en ridtur på Conda, hon var pigg som vanligt och ville hellre pulsa på gärdet än gå på den så fint plogade vägen, och som vanligt så fick hon ju som hon ville.
Jag rider verkligen alldeles för snällt, men jag tycker inte det är nån idé att bråka med henne om såna petitesser, vill hon hellre pulsa i 50 cm snö med mig på ryggen så får hon väl göra det.

Vi tvåtiden gav vi oss iväg till Granbergsdal för att äta lite mat och dela ut klappar.
Det blev full rulle hela eftermiddagen, Alice fick bla en gitarr som spelade låtar oj vad vi dansade!

Vid halvåtta åkte vi hem för att natta hästarna, sen for vi vidare till syster yster.
Där blev det mer mat, mer paket, Svensson Svensson och Tomten är far till alla barnen på tv.
Och även Komisare Späck filmen, alla säger att den är så dålig, det var den ju men är inte det poängen med parodier?

Idag får nog Conda vila (kvällen är inte slut än, så jag har inte riktigt bestämt mig) för jag så himla trött, sen har har jag fått jätteont i högernäven, i fingerfästelederna (also known as knogar), det bara bränner till så fort jag greppar något.
Nån som vet vad det kan vara?

Nej nu vankas det lite mat, mamma är här i 2 dagar och agerar kokerska härligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar