tisdag 28 december 2010

Vilodag...

Idag blir det vilodag för Conda, jag är nämligen sjuk.
Fick världens feberfrossa igår em/kväll, låg och frös i soffan fastän jag hade underställ, mysdress och 2 filtar på mig.
Jag brukar ju aldrig drabbas av såna här fjantsjukdomar, men det har väl med åldern att göra...

Har faktiskt ridit Conda 7 dagar i rad nu, vet inte när det hände senast.
Eller i lördags red jag ju inte då blev det kvällspromenad till grannstallet för att fodra hästar.
Vi hade alla 3 hästar med på promenaden, oj vilken cirkus det var, Topia och Alexander ska tävla hela tiden och Conda ser sina spöken som vanligt, som tur är är det ju inte så mycket trafik på lördagskvällar.

Alexander ska åka på utställning i Kristinehamn den 5:e februari och den 13:e ska jag åka med Topia till Kumla.

Hittade en sida på nätet med utställningsresultat mm och hon har faktiskt gått en utställning förut, det var 1997 och då fick hon 37 poäng.
Ska bli spännande att se hur det går nu 14 år senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar