onsdag 25 januari 2012

Skön stil...

Imorse blev hästarna skodda.

Tänkte bara visa en bild på Topia när hon skos, hon har en liten speciell stil när hon står uppbunden på stallgången, hon backar så långt bak hon kan, sen "hänger hon sig i linorna", sen står hon så hela skoningen.
Hon jag gör samma sak om jag ställer henne på gången för att borsta eller pyssla, kommer ihåg att hon gjorde samma sak i stallet där jag köpte henne ifrån, det är hennes stil liksom :)



Condas skoning gick bra, det syndes på henne att hon var besvärad men hon protesterade inget, vi fortsätter med lasern varje vecka fram till nästa skoning o hoppas på förbättring.

Igår fick jag förresten ett fantastiskt riderbjudade, berättar mer om det senare när jag vet om det blir av eller inte, blev bara så himla glad av att bara få erbjudandet så jag var tvungen att skriva det här.

Nej nu är det dags att bege sig till jobbet.

5 kommentarer:

  1. Spännande, nu vill jag veta mer ;)

    Skönt att det går bättre med Conda :)

    SvaraRadera
  2. Man får ju inte säga a om man inte berättar b, det hade du aldrig accepterat!! ;)

    SvaraRadera
  3. Håller med Kamilla du hade velat veta ;)

    Såååååå?????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade jag, men ni får veta när jag vet om det blir av eller inte.
      Blir det av kommer jag få träningsvärk igen :)

      Radera
  4. Det finns en som vet :-)

    SvaraRadera