fredag 13 januari 2012

Äntligen Helg!




Änligen är det helg igen!


Fint väder ska det tydligen bli också, härligt!


Alexander är nu anmäld till utställningarna både i Norrköping och Kristinehamn, breven kom fram igår fastän jag postade dom i lördags, helt sjukt vad långsamt de jobbar posten…


Börjar i alla fall redan ångra mig lite, såg igår bilder på Alexander från förra årets vinterutställningar och han var väldigt mycket mindre i omfånget då än vad han är nu, bara att insé att allt inte inte är päls, undrar hur mycket man hinner minska omfånget på 29 dagar…
Jag struntade ju i flera utställningar i somras pga av jag tyckte han var för tjock, ska det nu bli samma sak på vintern då vet jag inte när jag ska kunna ställa ut honom…

Topia däremot har blivit en riktig smalis, hon får du ett extra kilo hösilage på kvällen så hoppas jag hon lägger på sig liiiite mer hul, men inte för mycket, det kommer ju en sommar också.


Imorgon ska Conda laserbehandlas i sina knän, vet att jag gjorde det förra gången hon hade problem (för 6-7 år sen) och det funkade bra. Nu är ju orsaken till hennes problem en annan (pålagringar) men det skadar ju verkligen att prova.
Laser funkar väl på allt, eller ???



I helgen ska jag o Jerry åka till IKEA, vi har ju lite planer på att fixa till gröna rummet (gästrummet) med lite ny färg och bättre förvaring, så då ska vi låta Ingvar & co inspirera oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar