lördag 2 april 2011

Helg igen...

Så var det dags att uppdatera lite igen...
Har varit en väldigt bra vecka med bara 2 arbetsdagar...
Dagarna i Stockholm var jätteroliga, vi borde åka på utflykt oftare.
Hemfärden drog ju tyvärr ut lite på tiden, 5 timmar närmare bestämt men hem kom vi ju tillslut...
Har anmält på sj's hemsida att jag vill ha pengarna tillbaka för biljetterna och det borde väl inte vara nåt större problem att få de kostade ju hela 95 kr styck...

Sitter nu och väntar på att Sandra ska komma hit, ska göra slingor i hennes hår.
Sen blir det utflykt till farmor & farfar i Filipstad.
Har varit så stan en sväng oxå, jag höll Stockholmstempo både i gång och bilkörning, oj vad snabb jag var...

Benjamin log åt mig idag, jag smälte som smör...

Nej nu får jag öppna salongen för min kund kom just!

Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Kan du klippa oxå ? För i så fall vill jag boka tid ;)

    SvaraRadera
  2. Har aldrig klippt någon.
    Men nån måste ju bli den första, ha ha...

    SvaraRadera
  3. Ja du får gärna öva på mig :) Det är inga problem. Hojta när du har tid :)

    SvaraRadera