torsdag 17 september 2009

Uppdatering.


Ja nu var det dags att uppdatera lite. Har dessvärre inte så mycket att skriva om.
Hästarna är pigga o glada o konstant hungriga. Gräset i hagarna försvann fort iår oxå trots att de bara varit 2 som betat... I helgen händer det en hel del. På fredag ska jag ut o segla, Sofia kommer hem från Falun o tar med mig ut på en tur. På lördag ska jag hjälpa till att ta in grannens hästar, det är väl ca 20st. Efter det ska vi åka till Filipstad där farfar ställer till med 80 års kalas. Söndag morgon börjar med utsläpp av travhästarna och mockning av deras boxar, sen får jag ledigt några timmar innan de ska tas in igen vid fem. Känner på mig att jag inte kommer ha några problem o somna på söndag kväll...

3 kommentarer:

  1. Naaaw mosters älsklingar! :)
    Vad är det för godis du lockar med när båda tittar in i kameran? ;)

    SvaraRadera
  2. Försökte locka med godis men det var lönlöst, kvällshinkarna däremot gick bättre!

    SvaraRadera
  3. haha...hästarna som aldrig någonsin blir mätta! :)

    SvaraRadera