fredag 25 september 2009

Staket.

Ja nu är staketet på G.

Det blir tre smala plankor och en överliggare.
Fanns tyvärr inte impregnerat virke i dimensionen 70*22 så vi får köpa vanligt finsågat istället.
Laserar det svart på en gång så klarar det förhoppningsvis vädrets påfrestningar ändå.
Hela staketet ska ju bli svart men de delar som är byggt av impat virke får vänta till våren då man tydligen inte ska behandla impat virke 1:a året...

Nu verkar de snart ha röjt färdigt skogen i "sommarhagen" då kan jag förhoppningsvis få upp staketet igen och slippa gå 1,5 km varje morgon.
Gör ju iofs inget att jag får röra på mig men det är tiden som stressar mig, nu blir det ju inte ljust förrens 06.30 då blir det väldigt stressigt för mig att hinna till jobbet till 07.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar