söndag 13 september 2009

Sista kalaset!

Idag var Jerrys pappa med familj här och fikade, så nu är det färdigkalasat för denna gång. Känns bra att att ha haft kalasen uppdelade även om det blir utdraget på hela veckan.
Skulle alla komma samtidigt blir det 23 pers om jag räknar med Alice och Lowa, så många har vi varken stolar eller kaffekoppar till...

På fm idag var vi till Marieberg igen och lämnade tillbaks högtryckstvätten.
Hade hört att XXXX är lite omständiga när det gäller trasiga produkter, de skickar dom på lagning istf för att ge kunden pengarna tillbaka, så därför gjorde jag en fuling och sa inte att den inte fungerade, bara att jag hade ångrat mig och hade nån användning för en högtryckstvätt, då var det inga problem att få pengarna tillbaka.

Åkte sedan till en annan butik och köpte en annan högtryckstvätt, den lyckades jag pruta ner 1000kr, men det är en annan historia...
Hoppas bara att det håller bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar