tisdag 1 september 2009

Förkalas...

Igår var det provsmakning av söndagens bakverk.
Pappa & Liselott, Farmor & farfar, Lennart & Annelie och Kamilla & Jocke tittade förbi.
Farmor, farfar Lennart och Annelie hade inte sett huset, så det var kul att de äntligen hälsade på.

Bakverken smakade sådär tyckte jag, kakorna var lite väl kletiga.

Igår fick vi ett tråkigt besked här på jobbet, vi ska läggas ner och all verksamhet kommer flyttas till Örebro, det positiva är dock att all personal får följa med.

Skojade med en kille och sa att jag skulle köpa mig en dieselminibuss som vi alla kunde samåka i, under eftermiddagen kom en efter en in på mitt kontor och frågade om de fick åka med i bussen, vissa saker sprider sig snabbt...

2 kommentarer:

  1. Bakverken smakade jättegott ju! Inför nästa måndag ska jag spring en lång tur innan jag kommer så jag kan äta fler smaskigheter!! ;)

    SvaraRadera
  2. Din idé om diesel minibuss var ju inte helt fel eftersom några ville åka med. Har de åkt med dig tidigare ?

    SvaraRadera