torsdag 1 mars 2012

Uppdatering!

Nu har tiden flugit iväg igen utan att jag har hunnit uppdatera här på bloggen.

 

Helgen spenderades som jag skrev tidigare i Göteborg, det var jag Carita och Angelica som åkte ner för att titta på hästtävlingar och shoppa kul saker på mässan.

Tyckte inte att jag shoppade så mycket som jag tänkt, men ändå blev det tomt i plånboken…

Det bästa köpet var softshellbyxor för endast 150kr, de var så bra så jag köpte ett par till Jerry också, så nu kan vi klä oss likadant när vi ska ut på ponnybus.

Conda fick ett par nya paddar, det var paddar med både Back on Track och Magnethealth funktion, hoppas de gör underverk på hennes stela knä.

 

Idag är det Benjamins 1-årsdag!

Tänk vad tiden går fort.

Jag var där på fm idag med ett litet paket, Jerry kommer med det stora paketet på kalaset ikväll.

 

På lördag är det dags för Alexanders utställning i Kristinehamn.

Vi har varit ut och trimmat nästan varje dag de senaste 16 dagarna, magen är fortfarande rejäl men jag hoppas det går bra ändå…

 

Nästa Lördag är det Topias tur i Kumla…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar