tisdag 6 mars 2012

Långhelg!

Så har ännu en helg passerat, det blev en långhelg för min del då jag dragit på min influensa och var sjuk från jobbet fredag & måndag.

Idag känner jag mig frisk och är tillbaks men mina rumskamrater tycker nog jag skulle varit hemma längre, de tittar konstigt på mig när jag hostar och snörvlar…

 

Alexanders utställning blev inställd i lördags, blev jätteledsen för det, hade ju verkligen sett fram mot den här utställningen.

Men men men, elände händer ibland och är inget att göra åt, nu glömmer vi det och ser istället fram mot lördagens utställning i Kumla med Topia.

 

I söndags var jag faktiskt tillräckligt pigg för att åka till Linhöjden och provrida Vera, det är hästen jag ska rida på ”kursen” på Markebäck nästa helg.

Det var en jättemysig häst även om det gick lite sisådär att rida, det var en stor häst på liten frusen ridbana med trögtänkt ryttare och det är inte den optimala kombinationen…

Ska i alla fall rida henne minst en gång till innan vi åker och då går det kanske lite bättre från början.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar