fredag 29 oktober 2010

Helg!


Nu var det åter helg. Veckorna går faktiskt väldigt fort, vilket är bra jobbmässigt men dåligt livsmässigt...
Stannade på Prix på hemvägen, var första o sista gången jag gjorde det på en fredag.
Fick i alla fall med mig en baotaförpacking grillkrydda. Det var bra för det använder vi nog mer än medelsvensken...
Idag var 2 gången sen i maj som jag på morgonen hade grönt ljus genom hela Karlskoga.
Nu ska jag gå ut till mina blötdjur och om alla skor sitter kvar tänkte jag ta en promenad. Vi har stegtävling på jobbet och det skulle vara en stor lögn om jag sa att jag låg bra till...
Kanske ska be min snälla granne C att ta med min stegräknare på sina kvällspromenader, hon är fantastiskt hurtig i detta tråkiga höstmörker och ruskväder...
I helgen har vi inga större planer, kanske en tur till Åtorp för nytt hösilageprov, det 1.a hade alldeles för bra värden för mina icke högpresterande hästar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar