söndag 31 oktober 2010

Bästa dagen!

Den här dagen är nog bland de bästa på hela året, man hinner ju med att göra så mycket.
Började dagen med en tur till tokrean på Arenareklam, helt sjukt mycket folk var det. Jag skämdes lite för att jag var där nu när det var rea när jag aldrig är där annars...
Blev lite tröjor både till mig och Jerry hur som helst.
Sen åkte jag hem och åt lite frukost/fika.
Efter det åkte jag till Malin i Åtorp för att ta ett nytt hösilageprov, där blev jag kvar i nästan 2 timmar då Galon 6 månader skulle träffa hovslagaren för första gången.
Sånt blir ju lite bökigt när man inte har nåt riktigt stall, men alla hjälpes åt och allt gick jättebra tillslut.
Väl hemma igen gick ag direkt och hämtade Topia och tog med henne på en promenad, herregud vad hon är pigg, höll på att tappa henne två gånger, nästa gång tar jag nog träns så jag kan hålla henne.
Nästa runda blev med Conda och då följde även Jerry med.
Så himla typiskt att jag glömde stegräknaren i arbetsbyxorna det här helgen oxå, har nog gått en hel del steg...
Nu sitter jag här i köket och väntar på maten och tänk klockan är bara lite efter sex...

1 kommentar:

  1. jag försökte testa hemifrån att få ihop bloggarna, men nu får jag fram ett felmeddelande från blogger. En kod som jag inte riktigt vet vad de vill att jag ska göra med.
    Har du kollat ngt mer på det?
    Om du skickar ett nytt mess med nya mobilen kanske du får ett nytt lösen och vi kan testa på nytt?

    SvaraRadera