söndag 16 maj 2010

Tomt...


Såhär tomt är det nu på vårt lager här i kga. Imorgon börjar jag jobba i örebro, känns ganska ok faktiskt, det som jag oroar mig för är tiden. Hur ska jag hinna med allt här hemma när jag får 2 timmar längre arbetsdag?
Känns som middagsluren mellan 17-17.30 nu är ett minne blott...
Annars rullar allt på som vanligt, Topia har inge ont i hovarna längre, hon busar, stampar o skrapar i sin lilla hage. Conda är pigg o glad men jag tycker hon dricker dåligt vilket gör mig orolig för kolik igen. Alexander är ett riktigt litet charmtroll, han gör mig alltid så glad, är alltid på toppenhumör o supersocial.
Imorgon kommer en snubbe o monterar ner vårt ventilationsaggregat i köket, det ska istället kopplas ihop med den nya värmepumpen. Nu kommer vi förhoppningsvis slippa detta oljud vi haft i 2,5 år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar