söndag 23 maj 2010

Helgen.

Mina ben dom är jättevita, har samma färg som en tavelkrita...
Genialisk låttext...
Det har varit shortspremiär, ingen vacker syn då benen som det står ovan är väldigt vita, men om de aldrig får se solljus så blir de ju inte bruna...

Igår morse åkte jag med grannen C till Örebro på 3-års test med hennes ponny Drama, det gick fantastiskt bra hon fick både gångartsdiplom och hoppdiplom, jag blev tårögd i ridhuset när de läste upp resultatet...
Var hemma igen redan klockan 11, men nån mer nytta gjorde jag inte denna dag, är så skönt att bara slappa ibland...

Idag kom Alice och hälsade på, alltid lika roligt när hon kommer hit.
Nu pratar hon jättemycket och då blir det ännu roligare.
- Tyst med dig gubbe sa hon till farfar när hon tyckte han pratade för mycket.


Har bestämt mig för att jag skippar Elitloppet i år oxå, känns inge bra att lämna hästarna (löjligt jag vet, men det är så jag känner) så killarna får åka utan mig...

Imorgon är det ny jobbvecka, usch vad tråkigt (säger jag efter 1 veckas pendlande), vad ska jag tycka till hösten.
Ska ringa kommunen o fråga om jag inte kan få jobba på mosserudstippen istället, det är mitt drömjobb (ha ha hi hi)...

1 kommentar:

  1. nneejjj sa hon de???hahahhahhaha..... nu får vi nog aldrig barnvakt igen hahahaha...

    SvaraRadera