tisdag 20 december 2011

Planering !

Jag börjar redan längta till slutet av vintern, aktiviteterna börjar redan trilla in.

24.e December: Julafton!
26.e December: Pappas födelsedag!
31.a December: Nyårsafton på Västkusten!
16.e Januari: Möte på banken.
4.e Februari: Stockholm (mormors födelsedag).
12.e Februari: Utställning i Norrköping för Alexander.
25-26.e Februari: Göteborg Horseshow med Carita.
1.a Mars: Benjamins 1-års dag!
3.e Mars: Utställning i Kristinehamn för Alexander.
10.e Mars: Utställning i Kumla för Alexander och Utopia.
31.a Mars :Jerrys Födelsedag!

7 kommentarer:

  1. Bra att du har framförhållning :) ( för en gångs skull ;) )

    SvaraRadera
  2. Har detta med åldern att göra ?

    SvaraRadera
  3. Jaha...förra året fyllde jag den 30:de. När jag tänker efter så har jag nog gjort det de senaste 35 åren :)

    SvaraRadera
  4. Du har 100% rätt Jerry

    SvaraRadera
  5. Haha! Det är inte konstigt att jag blir förvirrad på den 30:e och 31:e :)

    SvaraRadera
  6. Oj, tänkte inte på att det är skottår...

    SvaraRadera
  7. Haha...ja just ja...du fyller ju den 8:e september nästa år:)

    SvaraRadera