torsdag 5 maj 2011

Update!







Nu har jag hittat ett ställe (kanske 2) som säljer såna här vagnar.
Verkar vara en väldigt bra vagn eftersom det inte finns några annonser på begagnade...

Har inte så mycket att skriva om, det mesta rullar på som vanligt!

Har varit ganska duktig med hästarna ett tag nu, hinner för det mesta ut med 2 st varje dag, oftast Conda och en av de små.

Provade köra Alexander själv i måndags och det gick bra, men jag tror att vi ska försöka få med oss draghjälp några fler ggr så det "lossnar".
Det blir lite stopp och jag törs inte riktigt mana på honom med pisken än då jag är rädd för att han ska sparka mot den.
Men om någon följer med och går bredvid eller kanske kör med en annan ponny så kommer det gå kanon!

Igår bytte jag nästan blöja på Benjamin, jag tog av strumpor och byxorna, sen fick Kamilla ta över ha ha...

På lördag ska jag skämma bort mig själv lite, ska nämligen åka på spabehandling i Loka, det blir en aromawrapkur som följs av ryggmassage och sen avslutas med ansiktsbehandling, skönt!
Ser fram mot ryggmassagen då ryggen är väldigt stel och öm på kvällarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar