måndag 15 november 2010

Uppdatering.

Så har ännu en helg passerat…

Insåg igår att det bara är 6 veckor kvar till jul, oj vad jag blev stressad, då undrade Jerry varför jag blev det och när jag tänkte lite till så har vi väl inget att stressa för…
Lite ljusstakar som ska sättas upp och lussebullar som ska bakas.
Jerry storstädade för nån vecka sen så det ska ju inte behövas göras igen.
Tänkte att vi skulle samla ihop hans släkt och komma överrens om hur vi ska göra med julklapparna iår.
Förslaget är att man köper en julklapp till en person som man får tilldelad via lottdragning, då blir det både smidigt och så blir det ändå lite paketöppning på julafton, tycket det är lite tråkigt att ta bort det momentet helt…

Igår morse väcktes vi av ett samtal från Immetorps Bk’s kansli, det visade sig att jag vinnit 500 kr på ett lotteri som jag knappt visste jag var med i, Kul!
Alltid kul med extraslantar, men denna ska Jerry få till sin nya TV.

Igår var det fars dag, det firade vi först i Dfs och sen i Bjurtjärn, oj vad mätt jag var, helt sanlöst god mat fick vi, tack snälla!

Spöregn hela fm igår gjorde att hästarna fick ännu en vilodag, måste köpa en ny broddnyckel idag, då min är så sliten att jag inte ens kan skruva ur blindbrodden ur Topias skor, fick ur en i varje, så nu har hon en 1 isbrodd i varje framsko, tajkon javistt men bättre än inget alls.

I lördags när jag skulle ge hästarna em-hö så mötte jag Alexander vid uppe vid garaget, vet inte hur han lyckats ta sig ut då tråden var hel överallt och alla grindar stängda…
Men inget ont som inte har nåt gott med sig, nu är det ström påkopplat igen…

1 kommentar:

  1. toppen ide jag hade själv tänkt föreslå detta=)

    SvaraRadera