fredag 5 november 2010

Solen kom tillslut!

Fick iallafall 2 undebara soliga förmiddagar med mina lurviga älsklingar.
Igår blev det en långtur tillsammans med C och hennes häst Anita, tror Conda tyckte det var trevligt med sällskap, det gjorde jag iallafall.
Sen tog jag en promenad med Topia, när jag kommit halvvägs kom jag på att jag hade dörrar och fönster på vid gavel hemma.
Det är en mus som har dött i innertaket och det luktar vidrigt så jag tänkte vädra lite medans jag gick ner till stallet en snabbis, väl där nere kom jag på att jag går ut en sväng med Topia.
Hur som helst fick jag vända hemåt tidigare än beräknat...

Imorse blev det en kort skrittur men Conda och en promenad med Alexander.
Imorgon är mitt mål att alla 3 ska få komma ut, jag tror de ät utrråkade av att vara i paddocken, men de blir iallafall inte lortiga om benen...

Nu är det äntligen helg, ska tydligen bli fint väder, undra vad man ska hitta på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar