torsdag 18 november 2010

Soffa och eftermiddagsjobb...

Idag jobbar jag eftermiddag igen, oj vad mycket jag hann med på fm idag.
Gick upp vid åtta, skrittade ut en timme med Conda, mockade boxarna, fyllde på torv, fixade höpåsar till 2 dagar, tömde transporten på 20 svintunga hösilagebalar och bytte sen till vintehjul på den.
Stegräknaren stod på 12800 steg när jag kom till jobbet.

Imorgon hade jag tänkt åka o hämta vår nya soffa som skulle levereras till butiken i onsdags.
Ringde för säkerhetsskull och frågade nu på em, och med mitt vanliga flyt så var leveransen framflyttad till på måndag, dat hade blivit fullt på bilen så de var tvugna att lämna 3 soffor, och naturligtvis var en av dom vår. Hoppas den kommer med på måndag iallafall...
Det positiva är ju då att vi inte behöver stressa till tippen på lördag fm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar