måndag 26 april 2010

Duktig!

Å vad jag var duktig på lektionen idag, men bäst var ju naturligtvis Conda.
Tränaren sa att förutom övervikten så är det en riktigt fin häst.
VA! överviktig, min prinsessa, det var det fräckaste...

Idag var första dagen Topia fick gå ut i hagen direkt på morgonen, det firade hon med att spränga staketet 2 ggr, vet inte vad som var fel på den hagen.
Imorgon får hon gå med dom andra, fastän jag skrev häromdagen att hon skulle gå ensam. Konsekventism är inte min grej...

Imorgon väntar ytterligare ett träningspass, då ska 54 torvbalar lyftas i magasinet.
Ett åkeri som kör åt oss till Sthlm varje dag var så bussiga och stannade till i Enköping på hemvägen och tog med 3 pallar till mig, det är en hel årsförbrukning...

Nej nu är det läggdags, ska bli spännande och se om jag har träningsvärk imorgon, eller rättare sagt vart jag inte har träningsvärk.

1 kommentar:

  1. skönt med en cykeltur på morgonen så träningsvärken försvann ;) Säg till nästa gång så kan jag komma och titta på er!

    SvaraRadera