fredag 9 oktober 2009

Helg igen!

Jag nu är det snart helg igen, gud vad veckorna går fort.
Är bara 76 dagar kvar till julafton, kanske dag att börja skriva önskelista...

I helgen har vi inga planer, kanske gör vi klart underdelen på altanen, vi får se vad Jerry vill.
Jag skulle vilja åka o shoppa lite oxå, skulle behöva nya skor, inte så snyggt att gå i gympadojjor gummistovlar jämt, även om jag har väldigt snygga gummistövlar...

Sen ska vi nog vara barnvakt oxå, fastän jag vet inte om det var i helgen eller om det var nån dag till veckan. Får se om det blir 1 eller 2 barn, kul ska det bli hursomhelst...

Hästarna mår bara bra, det har fått världens vinterpäls och det är knappt mitten av oktober.
Funderar på att göra en klippning ganska snart, då hinner det ju växa ut ganska mycket tills den riktigt kylan kommer.

Har beställt nya reflexgrimmor som de ska ha i hagen, höll på att tappa dom när jag tog in dom själv i onsdagskväll.
Fick då en flashback från älgjaktpremiären förra året då jag tappade båda och fick hämta dom i Kilstabyn, det var totalt bäcksvart och inte en enda reflex på nån av hästarna.
Kunde ha slutat riktigt illa men för en gångs skull mötte de inte en enda bil...

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar