onsdag 23 januari 2013

Årets Utställningar.

Nu på lördag är det dags får årets första utställning.

 

Den är på Kvinnerstaskolan i Örebro, har anmält både Topia och Alexander men det lutar åt att jag bara tar med Topia, det blir nog lugnast så för alla…

 

För Alexander finns det ju en hel del andra utställningar att åka på.

2/3                 Kristinehamn 3,3 mil

29/3                Norrköping    15,3 mil

18/5                Rockelsta       18,7 mil

6/7                 Svenljunga      27,8 mil

13/7                Norrtälje          29,9 mil

4/8                 Järna             22,7 mil

10/8                Nossebro        19,2 mil

31/8                Karlstad         7,5 mil

28/9                Vartofta         16,9 mil

26/10              Dingle             25,5 mil

2/11                Norrköping    15,3 mil

 

Jag kan tänka mig att åka till Kristinehamn, Norrköping, Rockelsta, Järna, Karlstad och Varftofta om det inte krockar med nåt annat och om jag lyckas hålla Alexander i form. Jag hoppas att det anordnas bruksklasser i samband med dessa utställningar, det är ju det vi vill hålla på med!

 

För Topia hittar jag inte en enda utställning till att åka på, med det kommer förhoppningsvis en till i Örebrotrakten till hösten, det brukar det ju göra…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar