tisdag 13 november 2012

Önskelista del I

Jag har kommit på massa grejer som jag behöver, har varit duktig och skrivit upp dom i mobilen och nu skriver jag dom även här ifall någon tycker jag varit snäll och tänkt köpa mig en julklapp…


En Frozzypack (en matlåda med kylklamp i locket)

En Kabukibrush
En liten Väckarklocka med snoozefunktion, jag tror inte det är hälsosamt att ha mobilen laddandes i huvudhöjd (på nattduksbordet) varje natt…
Ett nytt mixerstavset, det jag har nu har jag faktiskt slitit ut, fick det av Jerry i julklapp vår första jul tillsammans…




En sele med draglinor och baksele, det är krav på det för att får tävla vissa bruksklasser.

Den ständigt återkommande önskan om små örhängen i set om tre.

1 kommentar:

  1. Man kan ju lägga mobilen med laddare på golvet oxå. :)

    SvaraRadera