torsdag 30 juni 2011

Härlig vecka.

Oj då har snart hela veckan passerat, skriver ett kort inlägg på min rast...
Jag jobbat kväll denna vecka så jag har haft riktiga mysförmiddagar med hästarna.

Conda har jag ridit ut på varje morgon, eftersom hon fortfarande hostar så skrittar vi bara Veikkorundan.
Veterinären var på semester o hade ingen möjlighet att komma ut o lyssna på lungorna. Men man behöver ju inte vara veterinär för att fatta att det finns en hel del slem där.
Jag fortsätter undersöka möjligheterna att få ut henne på dygnet runt bete.

Topia körde jag i måndags och i tisdags och onsdags fick hon följa med på cykeltur, det fungerar kanon, hon springer glatt med öronen frammåt hela tiden och jag får stundtals trampa på för att hinna med.

Provade även att cykla med Alexander i måndags men det går inte lika bra, han stannar typ var 50.e meter och då tar det tvärstopp för mig på cykeln. Men vi får nog träna lite mer så går det nog oxå bra tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar