torsdag 24 februari 2011

Kallt...

Jag usch vad kallt det var imorse -27,9 + vind.
Blev ingen aktivering av hästarna idag heller.

Följde istället med Carita Karlstad med Julia och Divino som skulle få lite sprutor i benen.
Om jag nångång skaffar en ny stor häst (efter Conda) så kommer krav nummer ett vara att den ska vara lättlastad, gud vad avis jag är på alla hästar som bara knallar rakt in och står lugnt i transporten.
Conda är ju inte på något sätt svårlastad men hon blir ju så stressad, nervös och orolig så jag har inte kört med henne mer än nödvändigt.

På lördag 05.30 går bussen till Göteborg Horse Show, hoppas jag kan komma ifrån jobbet i tid så jag hinner få lite sömn, 6 timmar vora i allafall skönt...

Ska bli spännande att få se mässan som alla pratar så gott om, hittade en inköpslista i mobilen, där står:
Nummerlapp
Tävlingsmapp
Fleecetäcke till Topia
Dressyrspö
Mörkgrönt shabrak
Bogbreddare.

Nu är det ju ett tag sen jag skrev denna lista så nummerlapp, mappar och täcke till Topia har jag redan köpt.
Så det blev bara 3 grejer kvar att hålla koll på, men jag gissar att jag troligvis kommer hem med nån grej som inte står på listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar