måndag 15 mars 2010

Lyxigt!


Såhär lyxig kvällsmat fick jag igår när jag kom in från stallet.
Annars passerade helgen alldeles för fort som vanligt.
I lördags hälsade Alice på oss med farmor & farfar, lika kul som vanligt, men det är lönlöst att försöka få en kram vid hemfärd.
Men skam den som ger sig...
Till kvällen kom pappa o Kamilla & co, vi bjöd på grillat o kollade på mfv. Jag hejade på Manboy låten...
Igår åkte jag med grannen o hennes shettisar till ridhuset i botorp för att löshoppa.
Är 4 år sedan jag o Conda flyttade därifrån, men det mesta var sig faktiskt likt... På em åkte jag med Kamilla till dfs för att träffa farmor & farfar som var hos pappa o hälsade på.
Blev lite orolig på vägen dit då 4 älgar var ute o gick mitt ute på möckelns is, hoppas de klarade sig, isar är luriga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar