måndag 25 januari 2010

Rolig helg!
I lördags var vi i Lunedsbacken och åkte pulka, tyvärr var den väldigt igenväxt med sly, så vi fick åka i fd liftspåret…
På kvällen kom systeryster och Jocke o hälsade på, vi käkade fläskfilé med hasselbackspotatis o bearnaise och massa godis till efterrätt.
Sen spelade vi Buzz, Jerry vann alla omgångar, helt omöjligt att vinn över honom, även om jag ledde inför finalen.
Igår tog jag sovmorgon till 11. Gick sen ut till stallet, red en sväng på Conda och körde sen en runda med Topia, det har jag inte gjort sen 14:e feb förra året…
Conda var tyvärr lite snorig och hostade 2 gånger när vi kom tillbaks så vi får ta det lite lugnt några dagar och se till att hon har varma kläder så förkylningen inte blir värre…
Topia har nog träningsvärk idag, trots att hon inte körts på så länge så vägrade hon ta det lugnt, hon sprang som om hon hade eld i baken, tävlingsinstinkten verkar fortfarande sitta i.
Samlade in några vuxenpoäng för nån vecka sen när jag skaffade mobilabonnemang istf kontantkort, det inget upplyste mig om då var att man var tvungen att byta sim-kort. Det innebär tyvärr att jag inte kan blogga från mobilen länge, därför har de senaste inläggen inga bilder… Men förhoppningsvis går det att ordna till, har bara inte tagit mig tid att undersöka saken…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar