måndag 18 januari 2010

Helgen.

Så har ännu en helg passerat, de går tyvärr alldeles för fort.
I lördags städade vi ut julen, usch vad jag tycker det är synd, det är så mysigt med alla ljus, lampor och tomtar, men om 44 veckor får vi plocka fram det igen!
Igår var vi i Örebro en sväng, hälsade på Jerrys lillebror och shoppade lite på Marieberg. Köpte en jättefin vårjacka, så nu längtar jag tills jag får börja använda den.
Fast egentligen är jag väldigt nöjd med att ha vinter, det är så mysigt med all snö.
Red Conda på gärdet i Äspedalen i lördags, hon tyckte det var jättekul att pulsa i snön, även Topia busade som bara den när jag släppte henne på ridbanan igårkväll.
Har förresten fått lite fler djur att mata, 3 rådjur lägger jag ut hö och kornkoross till varje kväll, och det verkar väldigt uppskattat (då det alltid är slut).
De är ju så himla fina, synd att de är så rädda i sättet, vill så gärna gosa lite med dom…

1 kommentar: