tisdag 25 augusti 2009

Fynd!

Igår gjorde jag världens fynd!
Eller nästan eftersom allt inte riktigt gick som det skulle...
Har tröttnat på våra gamla urtvättade sängkläder så jag drog till Jysk för att köpa lite nya, hittade bl.a en uppsättning i flanell, det måste ju vara jättemjukt och gosigt på vintern.
Väl framme vid kassan så var det världens kö, så då gick jag ett varv bland utemöblerna.
Hittade då ett svart bord med ljusgrå ben som var 2 meter långt, det vi har på altanen är ju lite litet nu när altanen är så stor.
Gissa vad bordet kostade, 400kr!!!! Det var nästan så att jag köpte 2...
Men eftersom det alltid är nåt krångel på jysk så var det ju det idag oxå, man kunde nämligen inte betala med Visa kort, så jag fick lägga undan allt och hoppas på bättre tur idag, men jag tar nog ut kontanter för att vara på den säkra sidan...

2 kommentarer:

  1. ja men va bra då får vi fika vid nya bordet nästa gång. hihi.. klart att jysk ska krångla till de.ha de gott

    SvaraRadera
  2. haha... ovanligt att du fyndar?!! Fattar inte hur du lyckas jämt! :)

    SvaraRadera