onsdag 6 februari 2013

Snö!

Oj vad det har snöat, det tycker jag är jättebra för då försvann isen!

I fredags tog jag en tågtur till Stockholm. Fick åka SJ.s nya tåg X35 eller Snabbtåg 3000 som det oxå kallas, det var stooort! (tåget alltså)
I Stockholm gick jag en stund på stan innan jag reste vidare till Djursholm för att hälsa på mormor som snart har födelsedag...

Lördagen började med sovmorgon följt av lite plock o städ (sånt man inte hinner på veckodagarna när man jobbar). På eftermiddagen körde jag en sväng med Alexander sen med Topia.
Precis när jag tog in Topia kom Benjamin på besök så då fick han hänga med på körturen o det tyckte han var kul!

Söndagen började oxå med sovmorgon, efter frukost blev det stallfix och på em gick jag och Conda långpromenad till Äspedalen. Hon var tokpigg och jag hann tänka flera gånger att det här kommer aldrig sluta väl, men det gjorde det var bara genomsvettig när vi kom hem.
Men det är ju kul att hon är så pigg o glad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar