måndag 3 september 2012

Vardag...

Nu har en hel vecka sprungit förbi igen.

Det var den första ”vanliga” jobbveckan för mig, gick faktiskt ganska bra att kliva upp på morgonen, även om det var segt förstås..

 

Hästarna har fått vila hela veckan, känns faktiskt lite konstigt att inte ha nån mer utställning inplanerad, men ändå skönt, då behöver man inte känna sån stress att man måste ut och motionera dom varje dag, även om det så klart är bra om det görs ändå.

Tänkte ha som mål att komma ut med minst en häst varje kväll, borde inte vara omöjligt att hålla…

 

I lördags åkte jag och systeryster traditionsenligt till Filipstad för att gå på marknad, det var jättefint väder och väldigt mycket folk, men hellre det än att det regnar, efter shoppandet fick fika och kålpudding hos vår farbror, det är också tradition.

 

På fredag fyller jag år, denna gång orkar jag inte hålla på o baka o greja utan jag bjuder istället på tacos, det är ju så gott!

Många undrar vad jag önskar mig och tyvärr så har jag inte bra svar på det…

För nån månad sen kom jag på flera saker som jag önskade mig och tänkte då att det här måste jag skriva upp direkt, men det blev ju inte gjort, så nu sitter man här en vecka innan och har inte en aning om vad det var…

Dumt…

 

Jag skulle kanske önska mig murstenar till vår blivande stenmur, finns på Nords i Linnebäck J

4 kommentarer:

  1. elaka grannen.....3 september 2012 kl. 18:55

    Ett klippkort hos distriktarna kanske? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det vore bra, 5074 kr kostade det i tisdags, fy bubblan...

      Radera
  2. En svart shetlansponny som heter Darth Vader :)

    SvaraRadera
  3. Tänkte på din mur när ja köpte presenten.hoppas den hjälper till ngt allafall:)

    SvaraRadera