torsdag 29 september 2011

Tidsbrist...

Ja det är verkligen vad jag har, jag hinner ingenting av det jag tänkt/vill göra på kvällarna.

Idag är i alla fall min sista arbetsdag den här veckan.
Imorgon är jag ledig, kunde ju varit av en roligare anledning men jag ska på begravning i Hagfors.

På lördag är planen att jag ska med Carita och sälja hästgrejer på loppis, har däremot inte hunnit gå igenom/plocka fram grejer att sälja.

På kvällen ska jag på tjejmiddag i Dfs.
Igårkväll fick jag nämligen ett sms från ett nummer jag inte kände igen där det stod:
Kommer du på lördag?
/ Johanna
Eftersom jag varken kände igen numret, inte visste nåt om nån aktivitet på lördag och inte kunde lista ut vilken Johanna det var, chansade jag helt enkelt och svarade:
Självklart!
Vad blir det och med vilka?
Då visade det sig att det var ”Dfs tjejerna” som ordnat en liten middag!
Trevligt!, det var längesen vi sågs.

På söndag är det födelsedagskalas i Granbergsdal på eftermiddagen, hoppas vi hinner fixa lite i trädgården innan.
Det är det enda som står på min att göra lista den här helgen.
Förutom att motionera / aktivera hästarna då, det står ju på min att göra lista varje dag!

Måste bara berätta om min tokstolleponny Alexander.
Igår när jag kom från jobbet så stod han högst upp på den stora stenen i Terryhagen. Jag stannade bilen och klev ur och möttes av ett långt gnägg. Då blev ja orolig och trodde att han kanske inte kunde komma ner, oj vad brutna ben scenarion jag såg framför mig när jag skyndade dit. När jag kom fram så vände han på sig gick till den låga delen och skuttade genom trädgrenarna ner på marken igen.
Busponny!

1 kommentar:

  1. Haha! :-D. Han ville se hur världen ser ut från condas höjd :)

    SvaraRadera